- Na digitál letáky prechádzajú pomaly
Počet záznamov: 1  

Na digitál letáky prechádzajú pomaly

  1. SYS0311922
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20250821111000.9
    100
      
    $a 20250821a2025łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d slo
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Na digitál letáky prechádzajú pomaly $f Peter Kapitán
    330
      
    $a Automatizácia, robotizácia, umelá inteligencia. To sú pojmy, ktoré dnes hýbu biznisovým svetom a neobchádzajú ani takú zdanlivo stabilnú kategóriu, akou sú letáky a letákové akcie. Analýza obrovského množstva dát, z ktorého obchodník potrebuje vybrať, čo bude najbližšie propagovať, je veľmi dôležitou súčasťou lákania spotrebiteľov do predajní. Obchodníci sa totiž zhodujú v tom, že akciové letáky stále zostávajú dôležitým jazýčkom na váhach pri rozhodovaní, do akého obchodu napokon spotrebiteľ vojde.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0311915 $1 011 $a 1805-0549 $1 200 1 $a Tovar & Predaj $v Č. 84 (7-8) (2025), s. 38-39 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2025
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005171 $a prostriedky reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007522 $a zľavy obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001852 $a dopyt spotrebiteľský
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001691 $a digitalizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0061117 $a aplikácie mobilné
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0058678 $a Kapitán $b Peter $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20250821 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.