Počet záznamov: 1
Strategisches Markt-Management
Názov Strategisches Markt-Management : Wettbewerbsvorteile erkennen. Märkte erschliessen. Strategien entwickeln Autorské údaje David A. Aaker Autor Aaker David A. Vydavateľské údaje University of Queensland : Gabler , 1989. - 365 s. Vydanie 1. Aufl. ISBN 3-409-13339-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu nemčina Krajina vydania Nemecko Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá trh * manažment * stratégia hospodárska * súťaž verejná * konkurencia * analýza trhu * analýza rozhodovacia * marketing * diverzifikácia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 669762
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 669762 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1