Počet záznamov: 1
Marketing
Názov Marketing : Concepts and Strategies Autorské údaje William M. Pride, O.C. Ferrell Autor Pride William M. Spoluautori Ferrell O. C. Vydavateľské údaje Boston : Houghton Mifflin Co. , 1989. - 818 s. + príl. Vydanie 6. ed. ISBN 0-395-50063-X Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * koncepcie * stratégia podniková * riadenie strategické * trh * spotrebitelia * výskum trhu * systémy informačné * výrobky * distribúcia * veľkoobchod * maloobchod * rozhodovanie podnikové * tvorba cien * priemysel * služby Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 690951
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 690951 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1