Počet záznamov: 1
Instructor's Manual Marketing
Názov Instructor's Manual Marketing : Concepts and Strategies Autorské údaje William M. Pride, O.C. Ferrell Autor Pride William M. Spoluautori Ferrell O. C. Vydavateľské údaje Boston : Houghton Mifflin Co. , 1989. - 316 s. + tb., gr. príl. Vydanie 6. ed. ISBN 0-395-49591-1 Druh dokumentu príručky praktické Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia podniková * pojmy * riadenie strategické * spotrebitelia * správanie * trh * výskum trhu * systémy informačné * vývoj výrobku * maloobchod * reklama * tvorba cien * služby * využitie počítačov Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 690952
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 690952 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1