Počet záznamov: 1  

Jak získávat nové zákazníky

  1. Názov Jak získávat nové zákazníky : Direct marketing v teorii a praxi 1
    Autorské údajePetr Váňa a kol.
    Autor Váňa Petr
    Vydavateľské údajePraha : Management Press , 1994. - 128 s.
    Vydanie1. vyd.
    ISBN80-85603-60-8
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * reklama * Česko * zákazníci * nákup * prenájom * ochrana dát * kódexy * know-how * propagácia * katalógy * cenníky * poradenstvo
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra703441

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    703441SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.