Počet záznamov: 1  

Marketing erfolgreich planen und praktizieren

  1. Názov Marketing erfolgreich planen und praktizieren
    Autorské údajeHarry Schröder
    Autor Schröder Harry
    Vydavateľské údajePlanegg : Wirtschaft, Recht und Steuern Verlag , 1990. - 341 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia WRS-Reihe für den Chef
    ISBN3-8092-0687-3
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnik * firmy * trh * riadenie podnikové * plánovanie * systémy informačné * výrobky * zákazníci * konkurencia * komunikácia * koncepcie * kontroling * riziko * odbyt
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra735048

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    735048SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.