Počet záznamov: 1  

Erfolgsfaktoren in stagnierenden und schrumpfenden Märkten

  1. Názov Erfolgsfaktoren in stagnierenden und schrumpfenden Märkten : Instrumente einer erfolgreichen Unternehmenspolitik
    Autorské údajeOlaf Göttgens
    Autor Göttgens Olaf
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Gabler , 1996. - 492 s.
    Vydanie1. Aufl.
    Edícia Neue betriebswirtschaftliche Forschung , Bd. 169
    ISBN3-409-13265-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 65 - Riadenie podniku a organizácia priemyslu, obchodu a dopravy
    Heslá politika podniková * nástroje ekonomické * trh * úspech pracovný * hypotézy * koncepcie * modely
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra735246

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    735246SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.