Počet záznamov: 1
Význam propagácie a reklamy odevov v podmienkach trhového mechanizmu
Info *RETROKATALOGIZÁCIA - SKRÁTENÝ ZÁZNAM* Názov Význam propagácie a reklamy odevov v podmienkach trhového mechanizmu : záverečná práca postgraduálneho štúdia Autorské údaje Milan Sekera, Ved. práce Juraj Prachár Autor Sekera Milan Ďalší autori Prachár Juraj (Školiteľ (konzultant)) Korporácia Vysoká škola ekonomická v Bratislave Vydavateľské údaje Bratislava, 1991. - 41 s. Druh dokumentu práce záverečné Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 667440
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 667440 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1