Počet záznamov: 1  

Vybrané kapitoly z medzinárodného marketingu

  1. Názov Vybrané kapitoly z medzinárodného marketingu
    Autorské údajeEduard Urban a kolektív
    Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Nguyen Cong Ai EUB - Ekonomická univerzita v Bratislave
    Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Ferenčíková Soňa EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo Ekonóm , 1998. - 368 s.
    ISBN80-225-1055-6
    Druh dokumentuskriptá
    Jazyk dokumentuslovenčina, nemčina, angličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * marketing manažment * štúdie prípadové * prognózy * plánovanie * informácie * riadenie * korporácie * trh zahraničný * rozhodovanie * podnik * konkurencia * analýzy * komunikácia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.3, z toho voľných 2, prezenčne 1
    Signatúra752228-752230

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    752228SEKSklad knižničného fondulen prezenčne
    752229SEKSklad knižničného fonduvoľný
    752230SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.