Počet záznamov: 1  

Zarzadzanie i marketing 10

  1. Názov Zarzadzanie i marketing 10 : problemy teorii i praktyki marketingu
    Autorské údajeRedaktor naukowy: Krystyna Mazurek-Lopacinska
    Ďalší autori Mazurek-Lopacinska Krystyna (Vedecký redaktor)
    Vydavateľské údajeWroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 1998. - 196 s.
    Edícia Prace naukowe , nr. 800
    ISSN0324-8445, 1426-8604
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentupoľština, angličtina,
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * problémy globálne * teória a prax * zákazníci * firmy * informácie ekonomické * ceny * politika sociálna podniková * politika priemyselná * podnik rodinný * modely * trh * kanály distribučné * služby * kvalita * domácnosti * banky * reklama * turistika * výskum * telekomunikácie * analýzy * Poľsko * Európa * Japonsko
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra758100

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    758100SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.