Počet záznamov: 1
Etika reklamy. Etika žurnalistiky
Názov Etika reklamy. Etika žurnalistiky Autorské údaje Pavel Horňák, Luboš Šefčák Autor Horňák Pavel Spoluautori Šefčák Luboš Vydavateľské údaje Bratislava : SOSPRA , 1999. - 218 s. ISBN 80-967916-1-3 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 17 - Etika. Morálka Heslá etika * etika podnikateľská * etika podniková * reklama * žurnalistika * novinárstvo * predaj * komunikácia * informácie * inzercia * ochrana osobnosti Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 2, prezenčne 1 Signatúra 763157, 857698, 919130
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 763157 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 857698 SEK Sklad knižničného fondu voľný 919130 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1