Počet záznamov: 1
Zarzadzanie i marketing 14
Názov Zarzadzanie i marketing 14 : aspekty makro- i mikroekonomiczne Autorské údaje Redaktor naukowy: Marek Obrebalski Ďalší autori Obrebalski Marek (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Wroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 2000. - 135 s. Edícia Prace naukowe nr. 843 ISSN 0324-8445, 1426-8604 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 330.101.54 - Makroekonomika. Mikroekonomika Heslá riadenie * marketing * makroekonomika * mikroekonomika * segmentácia trhu * trh medzinárodný * politika hospodárska * sektory hospodárske * školy * intervencie * samospráva * politika personálna * administratíva * papiere cenné * trh finančný * priemysel * zmeny štruktúrne * turistika * urbanizácia * obce * Poľsko * CEFTA Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 769197
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 769197 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1