Počet záznamov: 1
Przeslanki i narzedzia podejmowania decyzji marketingowych
Názov Przeslanki i narzedzia podejmowania decyzji marketingowych Autorské údaje Redaktor naukowy: Halina Szulce Ďalší autori Szulce Halina (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Poznan : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu , 2000. - 151 s. Edícia Zeszyty naukowe , 1 ISBN 83-88222-00-7 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá rozhodovanie * marketing * konkurencia * trh * výskum * prognózovanie * systémy informačné * podnik * značky výrobné * politika cenová * rabat * reklama * služby bankové Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 769588
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 769588 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1