Počet záznamov: 1
Marketing - przelom wieków
Názov Marketing - przelom wieków : paradygmaty, zastosowania : materialy kongresowe, Jelenia Góra 24-27 wrzesnia 2000 r. Tom 1 Autorské údaje Redakcja naukowa: Krystyna Mazurek-Lopacinska, Aniela Stys Vydavateľské údaje Wroclaw : Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wroclawiu , 2000. - 306 s. Edícia Kongres 2000 , Prace naukowe nr. 852 ISSN 0324-8445 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * paradigma * riadenie * marketing mix * klienti * stratégia podniková * služby obyvateľstvu * obchod * globalizácia * firmy * kapitál zahraničný * internacionalizácia * stratégia marketingová * inovácia * značky výrobné * Poľsko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 769593
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 769593 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1