Počet záznamov: 1
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania
Názov Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania : metódy. 2. diel Autorské údaje Alexander Mateides, Jaroslav Ďaďo Autor Mateides Alexander Spoluautori Ďaďo Jaroslav Vydavateľské údaje Bratislava : Ing. Miroslav Mračko , 2000. - 255 s. ISBN 80-8057-224-0 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá zákazníci * marketing * výskum trhu * metódy * väzba spätná * rozhovor * dotazníky * analýzy Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 773889
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 773889 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1