Počet záznamov: 1  

Strategický marketingový manažment

  1. LESÁKOVÁ, Dagmar - ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav - HANULÁKOVÁ, Eva - RAJT, Štefan. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3
    Ohlasy:
    [4] DUDINSKÁ, Elvíra - RUČINSKÝ, Rastislav - ŠIMEGH, Peter. Medzinárodný marketing. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave ; Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2004. 243 s. ISBN 80-225-1799-2.
    [4] FERENCOVÁ, Martina - BUTORACOVÁ-ŠINDLERYOVÁ, Ivana. Marketingová komunikácia. Prešov : Prešovská univerzita v Prešove, 2009. 138 s. ISBN 978-80-555-0013-3.
    [3] MIŠÚNOVÁ HUDÁKOVÁ, Ivana - MIŠÚN, Juraj. Tvorba a realizácia stratégie ako súčasť celostnej manažérskej kompetentnosti. In Znalosti pro tržní praxi 2011 : nová generace pracovníků (Generace Y) : sborník z mezinárodní vědecké konference : Olomouc, 24. a 25. listopadu 2011 [elektronický zdroj]. - Olomouc : Societas Scientiarum Olomoucensis II., 2011. ISBN 978-80-87533-02-4, s. 739-749.
    [4] MINÁROVÁ, Martina - MALÁ, Denisa. Strategický manažment. 1. vyd. Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta v Banskej Bystrici, 2011. 165 s. ISBN 978-80-557-0245-2.
    [4] ČIHOVSKÁ, Viera - ČIHOVSKÝ, Martin. Európsky marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 201 s. [11,90 AH]. ISBN 978-80-89393-36-7.
    [4] TÁBORECKÁ-PETROVIČOVÁ, Janka. Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie. 1. vyd. Bratislava : IURA Edition, 2011. ISBN 978-80-8078-398-3.
    [6] MESÁROŠ, Ľudovít. Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 3, s. 394-395. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : Sprint vfra, 2001. - ISBN 80-88848-90-3.
    [4] RICHTEROVÁ, Kornélia - KULČÁKOVÁ, Marta - KLEPOCHOVÁ, Dagmar - KOPANIČOVÁ, Janka. Spotrebiteľské správanie. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007, dotlač 2010. 258 s. ISBN 978-80-225-2355-4.
    [4] ŠKORVAGOVÁ, Simona - ZORKÓCIOVÁ, Otília. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 311 s. VEGA 1/4562/07. ISBN 978-80-225-2562-6.
    [4] ZORKÓCIOVÁ, Otília - BÁRÁŇOVÁ-ČIDEROVÁ, Denisa - PAVELKA, Ľuboš - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Corporate identity II : (vplyv interkultúrnych rozdielov na medzinárodné dimenzie corporate identity). 2. dopln. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2007. 282 s. ISBN 978-80-225-2336-3.
    [2] ČIHOVSKÁ, Viera - KITA, Jaroslav. Nové paradigmy marketingu v procese globalizácie trhov. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV : Prognostický ústav SAV, 2005. ISSN 0013-3035, 2005, roč. 53, č. 6, s. 611-625.
    [2] MAJTÁN, Štefan - MAJTÁNOVÁ, Anna. Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. - Bratislava : Slovak Academic Press, 2004. ISSN 0013-3035, 2004, roč. 52, č. 5, s. 584-597.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [4] ŠIMO, Dušan. Agrárny marketing I. : pragmatické prístupy k trvalému úspechu na trhu. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2008. 105 s. ISBN 978-80-225-2528-2.
    [4] LABSKÁ, Helena - LOYDLOVÁ, Miroslava - MIKLOŠÍK, Andrej - PLEVOVÁ, Katarína. Marketingová komunikácia. Recenzenti Kornélia Richterová, Peter Štarchoň. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 323 s. [21,04 AH]. ISBN 978-80-225-3852-7.
    [1] HITTMÁR, Štefan - JANKAL, Radoslav. Strategic management of networks. In Management of Network Organizations: Theoretical Problems and the Dilemmasin Practice, 2015, pp. 5-21., Registrované v: SCOPUS
    [1] LESÁKOVÁ, Ľubica. The process of forming the regional innovation strategy. In Acta Polytechnica Hungarica. ISSN 17858860, 2011, vol. 8, no. 1, pp. 5-22., Registrované v: SCOPUS
    [1] ŠTEFKO, Róbert - DORČÁK, Peter - POLLÁK, František. Shopping on the internet from the point of view of customers. In Polish Journal of Management Studies. ISSN 20817452, 2011, vol. 4, pp. 214-222., Registrované v: SCOPUS

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.