Počet záznamov: 1
Čo viac stojí - dať reklamu, či nedať
Názov Čo viac stojí - dať reklamu, či nedať Autorské údaje M. Potančok Autor Potančok Milan Zdrojový dokument Profit. Roč. 4, č. 31 (1993), s. 1 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * propagácia * Asociácia reklamných agentúr * Česko * Slovensko * EAAA Anotácia Reklama a reklamné agentúry v trhovej ekonomike. Európska asociácia reklamných agentúr (EAAA) a začlenenie Asociácie reklamných agentúr ČR a SR. Postavenie slovenských reklamných agentúr a využívanie ich služieb. Kvalitné reklamné agentúry združené do Slovenského klubu reklamných agentúr. Výber reklamnej agentúry, formovanie požiadaviek zákazníkom, príprava propagačnej akcie, propagačné prostriedky a propagačný plán. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1