Počet záznamov: 1  

Just-In-Time prináša výrobnú i marketingovú flexibilitu

  1. Názov Just-In-Time prináša výrobnú i marketingovú flexibilitu
    Autorské údajeNguyen Quyet Thang
    Autor Nguyen Quyet Thang
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 4, č. 1 (1994), s. 15
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.5 - Organizácia výroby. Plánovanie výroby. Konštrukcia. Kontrola výroby
    Heslá JIT * riadenie operatívne * marketing * dodávatelia * odberatelia * tok materiálu * tok tovaru * riadenie výroby
    AnotáciaStručná charakteristika výrobného systému JIT, ktorý sa dnes uplatňuje vo vnútrofiremných a medzifiremných vzťahoch. Výmenné vzťahy JIT vyžadujú integráciu inžinierskych, nákupných, výrobných, manažérskych, materiálových a marketingových systémov dodávateľa a odberateľa pre zefektívnenie tovarovo-materiálového toku. Ako skrátiť priebežný čas. Zásobovacia politika. Jedinečnosť japonského JIT.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.