Počet záznamov: 1
Sklad - významný prvok marketingovej štruktúry
Názov Sklad - významný prvok marketingovej štruktúry Autorské údaje Jozef Čimo Autor Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 3, č. 8 (1993), s. 9-10 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 16 - Logika. Teória poznania. Logická metodológia Heslá logistika * diagramy * sklady * mechanizácia * automatizácia * Nemecko * Francúzsko * Rakúsko Anotácia Obehové procesy priemyselne vyspelých štátov, bezstratová doprava tovarov a obeh tovaru podľa zásad logistiky. Sklad ako uzol v logistickej sieti. Okruh činností skladu pre zabezpečenie odberateľskej stálosti. Skúsenosti fungovania skladov v SRN, Francúzsku a Rakúsku. Rozvíjanie vnútroskladovej technológie. Hodnotenie stavu mechanizácie a automatizácie technologických procesov a operácií v skladoch. Zostavovanie histogramov pre porovnávanie kvantifikatívnych ukazovateľov technologických operácií a procesu skladu. Analýza histogramu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1