Počet záznamov: 1  

Organizácia a riadenie v marketingu

  1. Názov Organizácia a riadenie v marketingu : Majstrovský list
    Autorské údajeP. Nemec
    Autor Nemec P.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 6 (1993), s. 29-30
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá znižovanie nákladov * efektívnosť * riadenie vnútropodnikové * štruktúra organizačná
    AnotáciaZodpovedanie si na otázky ako prispieť k znižovaniu nákladovosti a zvyšovaniu efektívnosti podniku. Zapájanie všetkých podnikových útvarov. Zjednodušenie organizačnej štruktúry podniku. Vytváranie novej tímovo orientovanej kultúry podniku. Zhluková organizácia (cluster organisation). Členenie organizačného zabezpečenia marketingu. Presadzovanie zásady jednoduchých princípov riadenia, právomoc tímov. Vhodné alternatívy marketingovej organizácie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.