Počet záznamov: 1  

Filozofie i nástroj moderního podnikatele.

  1. Názov Filozofie i nástroj moderního podnikatele.
    Autorské údajeJan Tomek
    Autor Tomek Jan
    Zdrojový dokumentSvět hospodářství. Roč. 31, č. 77 (1990), príl. Soukromý podnikatel č.27
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydania[CS]
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * podnikanie * riadenie * zodpovednosť * hospodárstvo trhové
    AnotáciaVýznam ovládnutia a využitia marketingu ako filozofie a inštrumentária podnikania, podnikateľských metód, prístupov a procedúr v podmienkach prechodu k trhovej ekonomike. Charakteristika marketingového riadenia. Pochopenie a vymedzenie marketingovej zodpovednosti ako predpoklad dobrého fungovania marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.