Počet záznamov: 1
Perspektywy rozwoju teorii i praktyki marketingu w Polsce.
Názov Perspektywy rozwoju teorii i praktyki marketingu w Polsce. Preklad názvu Perspektívy rozvoja teórie a praxe marketingu v Poľsku. Autorské údaje T. Kramer, I. Hejduk Autor Kramer T. Spoluautori Hejduk I. Zdrojový dokument Ekonomika i organizacja przedsiebiorstwa. Roč. 43, č. 2 (1992), s. 6-7. Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * PR * teória a prax * vyučovanie Anotácia Rozhovor s profesorom T. Kramerom, vedúcim Ústavu trhovej politiky a marketingu v Katoviciach. Začiatky marketingu v Poľsku. Ďalší vývoj tejto disciplíny, jej výučba na školách. Diela poľských autorov o marketingu. Náplň vyučovania marketingu. Spolupráca s Dortmundom v SRN. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1