Počet záznamov: 1  

Perspektywy rozwoju teorii i praktyki marketingu w Polsce.

  1. Názov Perspektywy rozwoju teorii i praktyki marketingu w Polsce.
    Preklad názvuPerspektívy rozvoja teórie a praxe marketingu v Poľsku.
    Autorské údajeT. Kramer, I. Hejduk
    Autor Kramer T.
    Spoluautori Hejduk I.
    Zdrojový dokumentEkonomika i organizacja przedsiebiorstwa. Roč. 43, č. 2 (1992), s. 6-7.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaPoľsko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * PR * teória a prax * vyučovanie
    AnotáciaRozhovor s profesorom T. Kramerom, vedúcim Ústavu trhovej politiky a marketingu v Katoviciach. Začiatky marketingu v Poľsku. Ďalší vývoj tejto disciplíny, jej výučba na školách. Diela poľských autorov o marketingu. Náplň vyučovania marketingu. Spolupráca s Dortmundom v SRN.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.