Počet záznamov: 1
Japonské strategické myšlení. 2.
Názov Japonské strategické myšlení. 2. Zdrojový dokument Podniková organizace. Roč. 46, č. 6 (1992), s. 164-173 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania [CS] Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá obchod * stratégia podniková * konkurencia * manažment * strata * zisk podnikový * prieskum trhu * Japonsko * myslenie ekonomické Anotácia Štyri cesty k strategickej výhodnosti a posilneniu pozícií firmy proti konkurencii (stratégie založené na kľúčových faktoroch úspechu, agresívnych iniciatívach..). Preskúmanie trhu. Významné rozdiely medzi ziskovými a stratovými faktormi. Identifikácia kľúčových faktorov úspechu. Mechanizmy relatívnych výhod. Nasadenie agresívnej iniciatívy. Využitie strategicky voľných priestorov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1