Počet záznamov: 1  

Marketing a koncepční plánování.

  1. Názov Marketing a koncepční plánování.
    Autorské údajeK. Vodička
    Autor Vodička K.
    Zdrojový dokumentAgroekonomika. Roč. 1, č. 10 (1992), s. 458-460
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 334.73 - Družstvá
    Heslá družstvá * transformácia * marketing * plánovanie perspektívne * plánovanie
    AnotáciaTransformácia družstva. Prechod z centrálneho direktívneho plánovania na rozhodovanie a plánovanie samotného družstva. Zavádzanie marketingu do organizačnej štruktúry družstva. Spojenie výroby s trhom. Systém plánovania družstva - koncepčné a perspektívne plánovanie.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.