Počet záznamov: 1  

Úloha PR - manažéra v podniku

  1. Názov Úloha PR - manažéra v podniku : Public relations: Corporate Identity
    Autorské údajeI. Modory
    Autor Modory I.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 4, č. 16 (1994), s. 25-26
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * manažéri * prostriedky masovokomunikačné * komunikácia
    AnotáciaOddelenie pre styk s verejnosťou (Public Relations). Funkcia PR - manažéra v podniku. Profesionálne fungujúce PR - oddelenie. Päť základných bodov každodennej práce profesionála v Public Relations. Hlavné úlohy PR - manažérov: pestovanie vzťahu ku hospodárskej, politickej a kultúrnej verejnosti v istom strategickom rámci. Vytváranie myšlienkového a emocionálneho základu dôvery verejnosti voči svojmu podniku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.