Počet záznamov: 1
Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov
Názov Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov : Poradenské listy pro výrobkové manažery a vedoucí marketingu Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 4, č. 17 (1994), s. 5-7 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.53 - Cenová politika Heslá politika cenová * stratégia marketingová * ceny obchodné * Wal-Mart * domy obchodné * USA Anotácia Cenová politika medzinárodne úspešných podnikov. Faktory vplyvu medzinárodnej cenovej politiky. Uprednostňovanie centrálne riadenej alebo decentralizovanej cenovej politiky v podnikoch. Nástroje cenovej politiky. Tri možnosti voľby v cenovej politike: rigídna cenová politika súčtu nákladov, pružná cenová politika súčtu nákladov, dynamická cenová politika krycieho príspevku. Praktická prevodová cenová politika, stanovenie prevodových cien. Marketingová stratégia amerického obchodného obra Wal-Mart. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1