Počet záznamov: 1
Marketingový informační systém podniku a marketingový výzkum
Názov Marketingový informační systém podniku a marketingový výzkum Autorské údaje D. Kliková Autor Kliková D. Zdrojový dokument Marketing. Roč. 5, č. 1 (1994), s. 19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systémy informačné * informácie * marketing * výskum trhu * riadenie podnikové Anotácia Rozhodovanie o budovaní marketingového informačného systému (MIS) a o spôsobe a rozsahu marketingového výskumu. Funkciou MIS je sledovať reakcie podniku na bežné, predvídané situácie na trhu, signalizovať zmeny vo vnútornom a vonkajšom okolí, nájsť vhodné odpovede a pripraviť návrhy na vhodné protiopatrenia. Funkcie marketingového výskumu, metodika, voľba vhodného typu výskumu. Základné typy údajov o situácii na trhu, o správaní zákazníkov, o postojoch. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1