Počet záznamov: 1  

Marketing a kvalita

  1. Názov Marketing a kvalita
    Autorské údajeMiroslav Tuma
    Autor Tuma Miroslav
    Zdrojový dokumentEkonomický a právny poradca podnikateľa. Č. 2 (1995), s. 125-130
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * východná Európa * Deming, W.E. * riadenie kvality * Japonsko * riadenie vedecké * štruktúra riadenia * riadenie podnikové
    AnotáciaHodnotenie marketingu vo východnej Európe podľa projektu Emerging Values in Europe - EVE. Nedostatky marketingovej infraštruktúry východoeurópskych štátov. Okruhy problémov, ktoré treba prekonať, aby mohol marketing normálne fungovať. Päť strategických orientácií marketingu. Demingova "prosperitná" hviezda. Sebahodnotenie firmy. Základná filozofia riadenia v japonskom podniku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.