Počet záznamov: 1  

Za posledný rok sa výdavky na reklamu v slovenských médiách zvýšili o polovicu

  1. Názov Za posledný rok sa výdavky na reklamu v slovenských médiách zvýšili o polovicu : Z výsledkov monitorovania reklamných aktivít spoločnosťou GfK-Slovakia
    Autorské údajeĽ. Kadlec
    Autor Kadlec Ľ.
    Zdrojový dokumentTrend. Roč. 5, č. 12 (1995), s. 19A
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * Slovensko * 1995 * prostriedky masovokomunikačné * výdavky
    AnotáciaCelkové výdavky na reklamu v médiách. Výdavky podľa médií. Výdavky na reklamu v médiách podľa produktových skupín. Výdavky na reklamu v produktovej skupine.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.