Počet záznamov: 1  

Marketingová a inovační strategie firmy

  1. Názov Marketingová a inovační strategie firmy
    Autorské údajeE. Obermanová
    Autor Obermanová E.
    Zdrojový dokumentPodniková organizace. Roč. 49, č. 9 (1995), s. 32
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá stratégia podniková * firmy * stratégia marketingová * inovácia * výrobky nové * technológie nové
    AnotáciaInovačné správanie podniku je súčasťou celkovej stratégie podniku. Má byť orientované na potreby zákazníkov a na prispôsobenie cieľom celkovej alebo marketingovej stratégie firmy. Potreba definície nových výrobkov v súlade s marketingovým konceptom podniku.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.