Počet záznamov: 1  

Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích

  1. Názov Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích
    Autorské údajeV. Foretová, M. Foret
    Autor Foretová V.
    Spoluautori Foret M.
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 17-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Heslá Česko * veľtrhy * marketing * komunikácia
    AnotáciaVymedzenie cieľov veľtrhov. Vyjasnenie druhov sledovaných súborov, im zodpovedajúcich typov výskumov a analýz. Vymedzenie cieľov výskumu. Upresnenie základných charakteristík návštevníkov a vystavovateľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.