Počet záznamov: 1
Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích
Názov Limity výzkumů návštevníků a vystavovatelů na veletržních akcích Autorské údaje V. Foretová, M. Foret Autor Foretová V. Spoluautori Foret M. Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 7, č. 3 (1996), s. 17-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 1996. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Heslá Česko * veľtrhy * marketing * komunikácia Anotácia Vymedzenie cieľov veľtrhov. Vyjasnenie druhov sledovaných súborov, im zodpovedajúcich typov výskumov a analýz. Vymedzenie cieľov výskumu. Upresnenie základných charakteristík návštevníkov a vystavovateľov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 1-4
článok
Počet záznamov: 1