Počet záznamov: 1
Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu
Názov Výstavy a veľtrhy ako súčasť komunikačného mixu Autorské údaje Júlia Lipianska Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov. Roč. 7, č. 4-5 (1996), s. 34. - Bratislava : INFORMEX, 1996 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Heslá výstavy * veľtrhy * pojmy * reklama * marketing * komunikácia * podnikanie medzinárodné * konkurencieschopnosť Anotácia Definovanie základných pojmov: veľtrhy a výstavy. Typické znaky výstav a veľtrhov. Význam marketingovej komunikácie. Funkcie veľtrhov a výstav (ekonomická, spoločenská, informačná, kontraktačná, propagačná, výskumná). Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 2-6
článok
Počet záznamov: 1