Počet záznamov: 1  

Matica trhovej orientácie firmy

  1. Názov Matica trhovej orientácie firmy
    Autorské údajeJ. Ďaďo
    Autor Ďaďo J.
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 31, č. 11 (1996), s. 36-37. - Praha : Economia, 1996. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá firmy * stratégia podniková * konkurencia * zákazníci * trh * výrobky nové * organizácia podniku * matice
    AnotáciaMiera trhovej orientácie firmy v desaťstupňovej škále (hodnota H 1 až 10). Jednotlivé body hodnotenia miery trhovej orientácie firmy. Výsledkom analýzy firmy by mala byť matica, v ktorej si firma nájde svoju pozíciu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.