Počet záznamov: 1
Matica trhovej orientácie firmy
Názov Matica trhovej orientácie firmy Autorské údaje J. Ďaďo Autor Ďaďo J. Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 31, č. 11 (1996), s. 36-37. - Praha : Economia, 1996. ISSN 0026-8720 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá firmy * stratégia podniková * konkurencia * zákazníci * trh * výrobky nové * organizácia podniku * matice Anotácia Miera trhovej orientácie firmy v desaťstupňovej škále (hodnota H 1 až 10). Jednotlivé body hodnotenia miery trhovej orientácie firmy. Výsledkom analýzy firmy by mala byť matica, v ktorej si firma nájde svoju pozíciu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1996: 7-12
článok
Počet záznamov: 1