Počet záznamov: 1  

Spoločné a rozdielne črty obchodu a marketingu

  1. Názov Spoločné a rozdielne črty obchodu a marketingu
    Autorské údajeViktor Vávra
    Autor Vávra Viktor EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 25, č. 2 (1996), s. 168-176. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1996. ISBN 0323-262X. ISSN 0323-262X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * obchod * história * pojmy * koncepcie * trh * spotrebitelia * predaj
    AnotáciaMarketing a jeho história. Obchod a jeho história. Obchod a marketing. Centralizovaná a decentralizovaná výmena. Samozásobovanie. Uplatňovanie marketingu. Marketingová koncepcia.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1996: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.