Počet záznamov: 1
Aby se z nabídky stala událost, o které se ví, píše a mluví...
Názov Aby se z nabídky stala událost, o které se ví, píše a mluví... Autorské údaje M. Foret Autor Foret M. Zdrojový dokument Marketing. Roč. 5, č. 3 (1994), s. 18-19 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia * výskum trhu * zákazníci Anotácia Marketingová komunikácia ako základ aktívneho, systematického a koncepčného prístupu k trhu. Poznanie zákazníka, vypracovanie ponuky, jej načasovanie a umiestnenie - vstupná fáza marketingovej komunikácie. Následnou fázou sú reakcie (ohlasy verejnosti, zákazníkov, dodávateľov). Systematická a koncepčná marketingová komunikácia (prieskum trhu, prezentácia tovaru, reklama, public relations). Pestovanie a rozvíjanie nadviazaných kontaktov. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1