Počet záznamov: 1
Výzkum trhu. "Marketing-Scan" pomáhá při strategických rozhodnutích
Názov Výzkum trhu. "Marketing-Scan" pomáhá při strategických rozhodnutích Zdrojový dokument Praktická škola marketingu. Roč. 4, č. 21-22 (1994), s. 14-15 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá rozhodovanie strategické * Marketing-Scan * stratégia podniková * výskum trhu * konkurencia Anotácia Strategické rozhodovanie pri otázke či sa koncentrovať na niekoľko značkových produktov s vysokými ziskami (Pull - stratégia) alebo sa pokúsiť urobiť zo stratégie orientácie na mnoho značiek konkurenčnú prednosť (Push - stratégia). Strategické rozhodovanie, ktoré určuje budúcnosť podniku. Tzv. Marketing-Scan-Programm ako dôležitý pomocník pri strategickom rozhodovaní. Formulácia krokov, potrebných pri Marketing-Scane. Situačná analýza. Zlepšovacie návrhy. Stratégia preverovania a prispôsobenia sa. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1