Počet záznamov: 1
Zásady výberu reklamnej agentúry
Názov Zásady výberu reklamnej agentúry Autorské údaje A. Cocherová Autor Cocherová A. Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 1 (Január 1997), s. 20-21. - : Strategie na Slovensku, s.r.o. Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá agentúry * reklama Anotácia Všeobecné zásady uplatňované pri procese výberu reklamnej agentúry za účelom získania informácií o klientovi. Briefing - hľadanie vhodnej agentúry, ktorá môže spolupracovať pri vytváraní značky. Dohoda o konkurzných poplatkoch. Zachovanie obchodného tajomstva. Stanovenie obchodných podmienok. Zhodnotenie výsledkov konkurzu. Podmienky súťaže. Nevyhnutné údaje účastníka súťaže. Všeobecné ustanovenia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-6
článok
Počet záznamov: 1