Počet záznamov: 1  

Inovační strategie podniku

  1. Názov Inovační strategie podniku
    Autorské údajeJ. Pitra
    Autor Pitra J.
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník pro vrcholový a střední management, lektory, personalisty i podnikatele. Roč. 32, č. 2 (1997), s. 36-38. - Praha : Economia, 1997. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011.8 - Zlepšenie. Reformy. Reorganizácia
    Heslá inovácia * firmy * stratégia podniková * stratégia marketingová * výrobky nové * tvorivosť vedecká
    AnotáciaVoľba vhodnej inovačnej stratégie firmy prostredníctvom účinnejšieho spôsobu zhodnocovaním tvorivých nápadov. Vývoj nových produktov a inovácie sú aspektami podnikateľskej stratégie. Otázky investovania do trhov produktov a technológií. Voľba inovačnej stratégie. Konkretizácia zámerov na inovácie jednotlivých produktov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.