Počet záznamov: 1
Ofenzívny marketing
Názov Ofenzívny marketing Autorské údaje M. Konvit Autor Konvit M. Zdrojový dokument Poradca. Č. 4 (1997), s. 150-158. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing ofenzívny * stratégia podniková * zákazníci * potreby * produkty * firmy * efektívnosť výroby Anotácia Niektoré firmy bez špecializovaných marketingových oddelení robia vynikajúci marketing. Ide o tzv. ofenzívny marketing, ktorý si kladie za cieľ urobiť vo všetkých oddeleniach všetko pre to, aby bol spokojný zákazník aj firma. Charakteristika ofenzívneho marketingu. Ide o marketing, ktorý sa snaží vytvoriť ponuku takého súboru produktov, ktorý najlepšie zosúladí možnosti firmy s potrebami zákazníka. Matica orientácie firmy. Pravidlá, ktoré treba dodržiavať pri uskutočňovaní jednotlivých činností. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 1-7
článok
Počet záznamov: 1