Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia banky
Názov Marketingová stratégia banky Preklad názvu Marketing Strategy in Banking Autorské údaje E. Csákóová Autor Csákóová Eleonóra Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 5, č. 6 (Jún 1997), s. 6-8. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1997. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * banky * konkurencia * výhody konkurenčné * podnik * klienti * analýza faktorová * produkty * matice Anotácia Väčšina bánk podniká na dvoch hlavných trhoch: trh firemných klientov, trh individuálnych klientov. Na identifikáciu trhových príležitostí sa využíva viacfaktorová analýza jednotlivých trhových segmentov - podľa podnikateľských subjektov, podľa individuálnych klientov, podľa bankových produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 1997: 1-6
článok
Počet záznamov: 1