Počet záznamov: 1
Správanie zákazníkov a výber trhu
Názov Správanie zákazníkov a výber trhu Autorské údaje J. Strišš Autor Strišš J. Zdrojový dokument Poradca. Č. 8 (1997), s. 214-228. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * nákup * kupujúci * firmy * trh * marketing * segmentácia trhu Anotácia Rozhodovací proces a správanie sa spotrebiteľov pri nákupe. Rozhodnutie o nákupe. Psychologické vplyvy. Externé faktory. Rozhodovací proces organizácií. Segmentácia trhov a výber vhodného cieľového trhu. Trhové zacielenie - fáza cieleného marketingu. Trhové umiestnenie. Pozícia firmy na trhu a možnosti konkurenčného odlíšenia ponuky. Trhová pozícia firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1997: 8-13
článok
Počet záznamov: 1