Počet záznamov: 1  

Správanie zákazníkov a výber trhu

  1. Názov Správanie zákazníkov a výber trhu
    Autorské údajeJ. Strišš
    Autor Strišš J.
    Zdrojový dokument Poradca. Č. 8 (1997), s. 214-228. - Žilina : Vydavateľstvo Poradca, 1997. ISSN 1335-3799
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * nákup * kupujúci * firmy * trh * marketing * segmentácia trhu
    AnotáciaRozhodovací proces a správanie sa spotrebiteľov pri nákupe. Rozhodnutie o nákupe. Psychologické vplyvy. Externé faktory. Rozhodovací proces organizácií. Segmentácia trhov a výber vhodného cieľového trhu. Trhové zacielenie - fáza cieleného marketingu. Trhové umiestnenie. Pozícia firmy na trhu a možnosti konkurenčného odlíšenia ponuky. Trhová pozícia firmy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 8-13

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.