Počet záznamov: 1  

Hodinky a brýle

  1. Názov Hodinky a brýle
    Autorské údajeL. Šíšová, K. Hrubešová, R. Vargová
    Autor Šíšová L.
    Spoluautori Hrubešová K.
    Vargová R.
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 8 (1997), s. 21-27. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá prieskum trhu * Česko * Loox * marketing * kampane reklamné * reklama * veľtrhy * Bausch and Lomb * výrobky značkové
    AnotáciaVýsledky z prieskumu českého trhu hodiniek a okuliarov. Frekvencia nákupu okuliarov, preferencia značky pri výbere a inzercia výrobcov a predajcov. Povedomie a predajnosť okuliarov značky Ray Ban od firmy Bausch and Lomb. Prezentácia klenotníckych výrobkov a hodiniek na výstavníckych akciách vo svete. Marketingová komunikácia reklamné kampane firmy Loox. Orientácia českých spotrebiteľov na jednotlivé značky hodiniek podľa výsledkov z prieskumu agentúry AISA. Inzercia výrobcov hodiniek v r. 1995 a 1996. Spotrebiteľská preferencia hodiniek podľa značiek.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.