Počet záznamov: 1  

Uvedení výrobku na trh

  1. SYSr030403
    LBL
      
    ^^^^^nam^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230920094639.9
    100
      
    $a 19980218j m 0sloy03 ba
    101
      
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Uvedení výrobku na trh $f Miloslav Synek $h 10 $i Manažerská ekonomika
    330
      
    $a Stratégie uvedenia výrobku na trh. Nástroje marketingového mixu. Kreatívny prístup pri príprave nových výrobkov. Rozpracovanie marketingovej stratégie. Analýza hospodárnosti a efektívnosti navrhovaného výrobku. Maximálne investičné riziko a doba návratnosti. Príprava a testovanie prototypu nového výrobku. Návrh označenia výrobku. Uskutočnenie trhových testov. Uvedenie výrobku na trh.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s122219 $1 011 $a 1210-0714 $1 200 1 $a Ekonom $e týdeník Hospodářských novin $v Roč. 42, č. 2 (8.-14. ledna 1998), s. 29 $1 210 $a Praha $c Economia $d 1998
    610
    1-
    $a hospodárstvo podnikové $9 eu_un_auth*h0002355
    610
    1-
    $a marketing $9 eu_un_auth*h0003211
    610
    1-
    $a marketing mix $9 eu_un_auth*h0003220
    610
    1-
    $a výrobky nové $9 eu_un_auth*h0007172
    610
    1-
    $a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034
    675
      
    $a 658 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000330 $x Podnikové hospodárstvo. Technika obchodu
    700
    -1
    $a Synek $b Miloslav $3 eu_un_auth*p0027176 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 19980218 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.