Počet záznamov: 1
Výzkum alkoholových značek
Názov Výzkum alkoholových značek Autorské údaje Ivan Tomek Autor Tomek Ivan Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 1 (1998), s. 35. - Praha : Strategie Praha, 1998. ISSN 1210-3756 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 663/664 - Potravinárstvo Heslá nápoje alkoholické * Česko * prieskum spotrebiteľský * reklama Anotácia Výsledky z výskumu znalosti, užívania a znalosti reklamy alkoholických nápojov, ktorý uskutočnila agentúra Factum. Príklad výskumu reklamy alkoholických nápojov a rozlišovanie medzi spontánnou znalosťou značiek a navodeným vybavením si značiek. Ukazovatele podrobnej analýzy znalosti jednotlivých značiek a ich reklám. Znalosť a užívanie alkoholických nápojov medzi respondentami v Českej republike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-2
kniha
Počet záznamov: 1