Počet záznamov: 1
Cenová stratégia firmy, kľúč k prosperite podnikania a tvorbe vlastných finančných zdrojov
Názov Cenová stratégia firmy, kľúč k prosperite podnikania a tvorbe vlastných finančných zdrojov Autorské údaje Michal Oláh Autor Oláh Michal Zdrojový dokument Finančný poradca podnikateľa. Roč. 3, č. 6-7 (1998), s. 136-155. ISSN 1335-3861 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.53 - Cenová politika Heslá politika cenová * podnikanie * firmy * tvorba cien * zdroje finančné * ciele podnikové * výnosy podnikové * pružnosť cenová * funkcie nákladové * ceny trhové * stratégia podniková * diferenciácia cenová * efektívnosť * zisk Anotácia Podstata cenovej politiky firmy. Rozhodovanie o cenách. Cenovo-politické ciele a tvorba cien. Analýza výnosov a ich komponentov. Cenová pružnosť a jej vplyv na dosahovanie príjmov (výnosov) firmy. Ponuková a nákladová funkcia. Charakteristika cenovej stratégie a východiská pre jej praktické spracovanie. Základné cenové stratégie a ich aplikácia do tvorby trhových cien v hospodárskej praxi. Význam efektívnosti výroby statkov pri tvorbe cenovej stratégie vo firme. Chápanie efektívnosti. Pravidlá efektívnosti. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-8
kniha
Počet záznamov: 1