Počet záznamov: 1  

Porovnávacia reklama

  1. Názov Porovnávacia reklama
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 3 (Marec 1998), s. 30. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * Európska únia * legislatíva * smernice * médiá * agentúry
    AnotáciaLegislatívny proces vzniku Direktívy EÚ o porovnávacej reklame. Ciele Direktívy v oblasti harmonizovania podmienok pre porovnávaciu reklamu. Obsah Direktívy. Podpora samoregulačného procesu v reklamnom priemysle. Mediálne agentúry ako kľúčový faktor v európskej reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.