Počet záznamov: 1  

Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu

  1. Názov Jednotná mediálna mena - aktuálny problém slovenského reklamného a mediálneho trhu
    Autorské údajeEva Babitzová
    Autor Babitzová Eva
    Zdrojový dokument Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 24 (10. júna 1998), s. 13A. ISSN 1335-0684
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * médiá * výskum * financovanie * financovanie výskumu * AISA Slovensko * Median, s.r.o. Praha
    AnotáciaJednotná mediálna mena - mediálny výskum zameraný na všetky druhy médií s jednotnou metodikou, všeobecne akceptovaný trhom. Problém okolo financovania výskumu. Mediálny výskum sa robil dvakrát ročne, na jar a na jeseň. Pozastavenie výskumu z dôvodu nedostatku financií. Dôsledky prijatého opatrenia. Výskum robili spoločnosti AISA Slovensko, s.r.o., Bratislava a Median, s.r.o., Praha.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 21-40

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.