Počet záznamov: 1  

Lovte tam, kde sú veľké ryby

  1. Názov Lovte tam, kde sú veľké ryby . 1
    Autorské údajeMartin Mazág
    Autor Mazág Martin
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 5 (Máj 1998), s. 26-27. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * podpora predaja * marketing * spotrebitelia * značky výrobné * komunikácia * zisk * agentúry * Ogilvy and Mather
    AnotáciaMetódy reklamnej agentúry Ogilvy & Mather. Diferenciálny marketing (DFM) ako nový spôsob myslenia o tom, ako maximalizovať produktivitu rozpočtu komunikácie danej značky. Diferenciácia spotrebiteľov. Zmeny v spotrebe spotrebiteľov a praktické marketingové aplikácie. Diferenciálny marketing a zisková segmentácia. Rozsah vysokoziskového segmentu. Lojálnosť spotrebiteľa značke. Rovnica lojálnosti značke. Matica zisku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.