Počet záznamov: 1  

Televízia a jej využitie

  1. Názov Televízia a jej využitie
    Autorské údajeAndrea Urbanovská
    Autor Urbanovská Andrea
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 7 (júl 1998), s. 51. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Heslá televízia * médiá * spotrebitelia * reklama * trh
    AnotáciaZaradenie televízie ako kľúčového média v mediálnej stratégii. Televízia z pohľadu spotrebiteľa. Televízia ako súčasť mediálneho trhu. Televízia z pohľadu mediálnej agentúry. Možnosti využitia televízie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.