Počet záznamov: 1  

Multimédiá a Internet v reklame a marketingu

  1. Názov Multimédiá a Internet v reklame a marketingu
    Autorské údajeJán Hušťák
    Autor Hušťák Ján
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 9 (September 1998), s. 58. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Heslá multimédiá * reklama * marketing * komunikácia masová * internet
    AnotáciaJedným z hlavných trendov v oblasti komunikácie sú multimédiá. Základné črty multimediálnej komunikácie. Reklamy v multimediálnej komunikácii. Multimediálne sprostredkovávanie informácií.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.